Skip to content
flag NL
Partners

CM.com Circuit Zandvoort racet de kinderkamer in

Gepubliceerd op 28 november 2022

Het was voor Waytoplay een droom die uitkwam om met het bekendste circuit van Nederland samen een speciale race set te ontwikkelen. Als ‘buren’ lag deze samenwerking wellicht voor de hand, maar sinds het ontstaan van Waytoplay toys in 2014 was het er nog niet van gekomen.

In juli 2022 stond er een team van Waytoplay toys op de racebaan van CM.com Circuit Zandvoort met de flexibele racebaan, speciaal ontworpen voor de echte raceliefhebbers. Met de prachtige en uitgebreide CM.com Circuit Zandvoort raceset kunnen kinderen vanaf 3 jaar en ouder het circuit leggen en naar hartenlust door de eigen woonkamer racen!

Way to play website 1

Lokaal & sociaal

Naast het unieke concept van de flexibele auto en racebanen van Waytoplay toys onderscheidt Waytoplay zich ook door de manier hoe het product gemaakt wordt. Niet goedkoop en ver weg in Azië maar dichtbij en duurzaam, hier in Nederland. Dat doet Waytoplay in eigen beheer samen met een fantastische sociale onderneming, die de producten bedrukt en verpakt.

Lokaal en sociaal zijn dan ook de pijlers en productiefilosofie van Waytoplay toys. Zo maakt Waytoplay zich hard voor eerlijke lonen en marges en houdt het bedrijf overzicht over de productieketen. Op deze manier probeert de onderneming een zo goed mogelijke impact te maken op de maatschappij. Een deel van de productie wordt bijvoorbeeld uitgevoerd in geselecteerde sociale werkplaatsen. Zo spelen mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een belangrijke rol in de keten. Dit resulteert dan ook in een zeer hoogwaardig en duurzaam geproduceerd kwaliteitsproduct. En dat is niet de goedkoopste weg, maar wel één waar Waytoplay inmiddels de wereld mee heeft veroverd.

Way to play website 2

Aftellende starts, verbazingwekkende pitstops en gedurfde overnames. Waytoplay is een merk wat bij kinderen de creativiteit en ontwikkeling wil prikkelen. Met een set als de CM.com Circuit Zandvoort set kan dat als geen ander. Het herbeleven, bouwen en racen op het circuit geeft de kinderen de mogelijkheid om hun fantasie de vrije loop te laten.

“Voor CM.com Circuit Zandvoort is het een unieke samenwerking waar we op een speelse en leuke wijze contact kunnen maken met de jonge doelgroep die veelal gegrepen is door Max Verstappen en daardoor het racen”, zegt Jeroen van Iersel, Marketing & Communicatie manager van CM.com Circuit Zandvoort.

Zo is de zesjarige Oscar een groot fan van racen met Waytoplay racebaan-delen en natuurlijk van Max Verstappen. Hij bouwde eigenhandig alle 23 F1-circuits precies na en hij speelde de races na met zichzelf in de hoofdrol. Zijn enthousiasme heeft Waytoplay beloond door hem een startbaandeel te geven met zijn naam op P1 en met zijn grote held Max op P2!

Partners van Circuit Zandvoort

Meer over onze partners